Stratégiánkban a folyamatos minőségjavítás mellett döntöttünk.
Elsődleges számunkra a páciensek igényeinek megismerése és teljesítése. Mindehhez segítséget nyújt az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak megfelelően frissített, a korábbi elvárások szerint tanúsított és folyamatosan működő minőségirányítási rendszerünk.
Tevékenységünk középpontjában a páciensek és a megrendelők állnak.
Küldetésünk, hogy – vevőink – klienseink, a megrendelő cégek és pácienseink magas szintű gyógyító-, megelőző ellátásban részesüljenek és társadalmi-gazdasági megrendelőink igényeinek kielégítése érdekében folyamatosan tökéletesítsük tudásunkat, továbbá lépést tartsunk a nemzetközi fejlődés eredményeivel.
A szakmai sikerünk munkatársainkon múlik. A gyógyító-, megelőző ellátásban tevékenységünk során törekszünk, a legfrissebb tudományos eredmények adaptálására, ezek továbbfejlesztésére, saját tudományos potenciálunk bővítésére.
Aktualizált Minőségpolitikánkat ennek megfelelően az alábbiakban rögzítjük:
Korszerű módszerek és rugalmas megoldások alkalmazásával eleget teszünk az elvárásoknak.
Figyelemmel kísérjük, hogy a működtetett szolgáltatásaink mennyire felelnek meg a páciensek igényeinek, a gyógyításnak, a jogszabályi és üzleti követelményeknek.
Állandóan fejlesztjük szolgáltatásainkat a korszerűség és a hatékonyság jegyében.
Figyeljük a mennyiségi és minőségi teljesítményünket, hogy ennek eredményét felhasználhassuk a további fejlesztésekhez.
Rendszeres oktatással törekszünk folyamatos fejlődésünket elősegíteni.
Elkötelezzük magunkat a környezeti értékek védelme mellett.